You're THE ONE.
Say (All I Need) - OneRepublic

One republic的一首老歌。

突然看过歌词之后莫名觉得很适合那些孤独着流浪,却不愿意正视自己是孤独的那一类人。

(我知道我在说谁[doge])





"Say (All I Need)"

Do you know where your heart is?  你是否知道你的心之所在?
Do you think you can find it?  你能否将它找出来?
Or did you trade it for something  还是你用它做了交换
Somewhere better just to have it?  为它找到了更好的栖身之地

Do you know where your love is? 你是否知道你的爱之所在?
Do you think that you lost it?  你是否弄丢了它?
You felt it so strong, but  你看起来如此坚强
Nothing's turned out how you wanted  但你仍旧一无所有

Well, bless my soul  是啊,请保佑我
You're a lonely soul 你是个孤独的灵魂
'Cause you won't let go 因为你不懂得放手
Of anything you hold  不懂得顺其自然

Well, all I need 是啊,这才是我想要的
Is the air I breathe 呼吸着的空气
And a place to rest my head  和一个能够躺下休息的地方

Do you know what your fate is?  你是否知道你的命运?
And are you trying to shake it?  你是否正打算摆脱它?
You're doing your best dance,  你演绎着完美的自己
Your best look  看起来魅力四射
You're praying that you make it  你祈祷你能够做好这个

Well, bless my soul  是啊,保佑我吧
You're a lonely soul 你是个孤独的灵魂
'Cause you won't let go 因为你不懂得放手
Of anything you hold 不懂得顺其自然

Well, all I need  是啊,这才是我想要的
Is the air I breathe  呼吸着的空气
And a place to rest my head  和一个能够躺下休息的地方

(say) all I need 我说这才是我想要的
Is the air I breathe 呼吸着的空气
And a place to rest my head 和一个能够躺下休息的地方

Do you think you can find it?  你能否找到它?
Do you think you can find it?  你能否找到它?
Do you think you can find it?  你能否找到它?
Better than you had it 比你拥有它更好
Do you think you can find it? 你能否找到它?
Do you think you can find it? 你能否找到它?
Do you think you can find it? 你能否找到它?
Yeah, better than you had it (better than you had it) 比你拥有它更好

(say) all I need 我说这才是我想要的
Is the air I breathe 呼吸着的空气
And a place to rest my head 和一个能够躺下休息的地方

(say) all I need 我说这才是我想要的
Is the air I breathe 呼吸着的空气
And a place to rest my head 和一个能够躺下休息的地方


Do you know where the end is? 你知道哪里才算终点吗? 
Do you think you can see it?  你觉得自己看得到吗? 
Well, until you get there 直到那一天来临
Go on, go ahead and scream it 继续前进,别停下,尽情尖叫吧 
Just say... 只是说出来……

评论(3)
热度(3)
 
© 偏执狂晚期/Powered by LOFTER